Miljenik potrošača

Da istaknemo kvalitet

Dodelu priznanja „Miljenik potrošača“ organizujemo u okviru kampanje „Srbija ima kvalitet“, koja u kontinuitetu traje već punih dvanaest godina.

Nagrađivanjem najkvalitetnijih brendova na našem tržištu, utičemo na to da i druge kompanije investiraju u poboljšanje kvaliteta svojih proizvoda i usluga. Isticanjem najboljih podstiče se zdrava konkurencija među kompanijama i njihova težnja za stvaranjem prepoznatljivog i prestižnog brenda u koji će potrošači imati poverenje.
Jer dobar glas daleko se čuje.

Desetogodišnje iskustvo i poverenje potrošača

Priznanja „Miljenik potrošača“ dodeljuju se isključivo na osnovu glasova potrošača. Da bismo saznali kojim brendovima naši potrošači najviše veruju, svake godine sprovodimo istraživanje, koje se vrši na nivou čitave zemlje i u koje je uključeno 2.000 ispitanika. Anketiranje metodom „lice u lice“ vrši tim obučenih anketara.

Princip je zasnovan na destogodišnjem iskustvu u organizaciji akcije „Moj izbor„. Tokom tog perioda osvojili smo nepodeljeno poverenje, kako potrošača, tako i kompanija koje su bile uključene u akciju. Priznanje „Moj izbor“ danas predstavlja jedno od najprestižnijih priznanja u srpskoj privredi.

Potrošači znaju najbolje

Odluku o dobitnicima priznanja donose isključivo potrošači, jer kao krajnji korisnici, predstavljaju najkompetentniji i najstručniji žiri, koji će odrediti koji proizvodi i brendovi su najbolji na našem tržištu. Slušamo potrošače i gradimo uzajamno poverenje, jer budite sigurni, ako mi verujemo potrošačima i oni će verovati nama.

Potrošači veruju jedni drugima

Skoro 60% građana kaže da najveći uticaj na njih prilikom izbora i kupovine proizvoda ima preporuka drugih kupaca, dok oko 10% potrošača priznaje da na njihovu odluku utiču TV spotovi i oglasi u štampanim medijima. Na informacije sa interneta oslanja se nešto više od 15% građana. Naravno, postoje i oni potrošači koji tvrde da na njihovu kupovinu ništa ne može da ima uticaj.

Preporuke drugih potrošača najveći uticaj imaju na mlađu populaciju kupaca, dok naši najstariji sugrađani češće tvrde da na njih nikakve informacije nemaju uticaj.

Zaslužujemo dobar kvalitet

Ubrzani način življenja i veliki broj obaveza koje prosečan građanin mora da obavi svakoga dana, često nam ne dozvoljavaju da se posvetimo nekim osnovnim životnim stvarima. Veliki broj informacija koje nam tom prilikom stižu putem medija i interneta, ponekad mogu izazvati konfuziju i pitanje: šta je od toga tačno, kome verovati? Potrošač postaje zbunjen i neodlučan.

Dobar glas i mišljenje drugih potrošača često predstavljaju presudan faktor pri donošenju odluke za koji brend će se korisnik opredeliti. A sada i Vi imate priliku da kažete svoje mišljenje i da uputite poruku drugim kupcima – šta je najbolje u Srbiji.

Zato, izaberite željenu kategoriju i podržite svoje favorite. Jer zaslužujemo dobar kvalitet.