Persil Henkel Miljenik potrošača

Persil – dobitnik priznanja „Miljenik potrošača“ u kategoriji „Kućna higijena”

U četvrtak, 13. maja, u Skupštini grada Beograda, po prvi su svečano uručena priznanja “Miljenik potrošača” za omiljene brendove na tržištu Srbije.

Isključivo na osnovu glasova potrošača, titulu „Miljenik potrošača” u kategoriji „Kućna higijena” osvojio je brend Persil kompanije Henkel.

„Veoma smo ponosni što se naš brend Persil našao među dobitnicima ovog značajnog priznanja, posebno zbog toga što je ovo izbor naših zadovoljnih potrošača, koji nam već dugi niz godina poklanjaju svoje poverenje. Osluškujući upravo njihove potrebe, u kompaniji Henkel konstantno radimo na inovacijama, koje naše proizvode čine još boljim, a potrošače zadovoljnijim“, istakla je Milica Inđić, Senior brend menadžer, Deterdženti i kućna hemija.

Brend Persil jedan je od najstarijih brendova kompanije Henkel, nastao davne 1907. godine kao prvi samodejstvujući deterdžent za veš. Sa tradicijom dužom više od jednog veka Persil se ujedno fokusira na performanse i na jednostavnost pri upotrebi kako bi ispunio očekivanja savremenih potrošača.

Akciju „Miljenik potrošača“ organizovalo je udruženje “Moja Srbija” uz podršku Grada Beograda. U konkurenciji za nagradu našlo se 1 500 brendova u 30 kategorija. Nominovani su najpoznatiji brendovi koji se mogu naći na tržištu Srbije, bez obzira na njihovo poreklo ili poreklo kompanije u čijem vlasništvu se nalaze.