NESCAFÉ Miljenik potrošača

NESCAFÉ – dobitnik priznanja „Miljenik potrošača“ u kategoriji „Kafa i čaj”

U četvrtak, 13. maja, u Skupštini grada Beograda, po prvi su svečano uručena priznanja “Miljenik potrošača” za omiljene brendove na tržištu Srbije.

Isključivo na osnovu glasova potrošača, titulu „Miljenik potrošača” u kategoriji „Kafa i čaj” osvojio je brend NESCAFÉ kompanije Nestlé Srbija.

„Priznanje „Miljenik potrošača“ nam je posebno važno jer se dodeljuje isključivo na osnovu glasova potrošača, a njihova potvrda je pravi dokaz da prepoznaju kvalitet i veruju u naša nastojanja da razvijamo najbolje proizvode. Ovom prilikom im zahvaljujemo na poverenju“, istakla je Milica Milanović, menadžer korporativnih poslova kompanije Nestlé Srbija.

Svaka sedma šolja kafe koja se popije u svetu je NESCAFÉ. Ovaj brend je, sa više od 80 godina iskustva, postao jedan od lidera u naporima za reciklažu ambalaže i smanjenje ugljen dioksida. Pored toga, 75% kafe za NESCAFÉ proizvode u 2020. godini došlo su iz samoodrživih izvora, što je i NESCAFÉ-u donelo zvanje najodrživijeg brenda kafe na svetu.

Akciju „Miljenik potrošača“ organizovalo je udruženje “Moja Srbija” uz podršku Grada Beograda. U konkurenciji za nagradu našlo se 1 500 brendova u 30 kategorija. Nominovani su najpoznatiji brendovi koji se mogu naći na tržištu Srbije, bez obzira na njihovo poreklo ili poreklo kompanije u čijem vlasništvu se nalaze.